neděle 10. srpna 2008

Kytara

Aneb snaha o originalitu v nezměrném prostředí naší podivuhodně spletité duše vnímající detaily z nejméně kreativních úhlů pohledu.





21 komentářů:

Maudinka řekl(a)...

První a druhá, ta modrá mi tam nesedí:) Ale výtku mám, mě by se to osobně líbilo víc, kdyby bylo zaostřeno celkově na ten předmět (teď nevím, jak se tomu od kytary říká:D tak mě omluv:) ). Takhle máš zaměřeno na část té častí co je tam vidět, jako zajímavý, ale asi by bylo dobré zkusit to na celé zaostřené a pak porovnat, co je lepší:) Ale tak je to můj názor:P

Anonymní řekl(a)...

:D:D:D:D:D:D:D
Jsou perfektní, sice to říkám znova, ale tak ať to tu máš oficiálně:) Jsou pěkný, líbí se mi ta zaostřenost a nezaostřenost, nečekala bych, že pražec může bejt tak zajímavá věc:)a taky jsem si konečně vzpomněla, že potřebuju koupit tu novou strunu, pořád mi tam visí ta prasklá:DJen tak dál:-*

Ikary řekl(a)...

Sice to neni prazec ale krk.. ale jinak dekuju od obou :)

Anonymní řekl(a)...

No jasný ale na krku máš pražce:D:D

Maudinka řekl(a)...

Jistá blonďatá hlavo, tak mám pocit, že si pěkná pizda. (Rekce na komentář na minimaxu)

Ikary řekl(a)...

na te fotce neni prazec ale jen krk ani milimetr prazce tam neni ;) libi se mi sice ta barevna ale ostrejsi je ta prostredni..

Jinak myslim ze si to prehnala Terez... uz jen proto ze tam zadnej komentar od Zdenky neni...

A Ty Zdeni... kasli na to :)

Maudinka řekl(a)...

Péťo, to byl útok na to, co jsem napsala tady určitě :)

Ikary řekl(a)...

omlouvam se za ten minimax... bylo to neprimerene. Mozna by stacilo nahradit cervenovlasou za jmeno a bylo by to v pohode... omlouvam se za Terezku. Ale taky si mohla mit mirnejsi reakci ;) ikdyz no znam svou impulzivnost :) paaaa lidi !

Maudinka řekl(a)...

Já vím, promiň, ale už mi leze na nervy tou její ubohostí a tím co předvádí (i to na blogu jak kvůli tomu, že tam lezu dělá ty důrazy že ONA bydlí v DUCHCOVĚ, a co jako? :) mám se posrat? :) Nene :) )

Anonymní řekl(a)...

Maud: mohla ses uklidnit, já ti nenadávám, to co jsem napsala na minimax vbylo neřiměřený, ale alespoň ti nenadávám. Ubohost? Jo, ale v tom jsme si kvit. To jsi taky. Jen nějak nechápu, co máš s tím Duchcovem, pokud vím, bydlím stále v Teplicích a ještě pořád se nic nezměnilo. Nevím o tom, že bych se stěhovala. Al eje pravda, že ty asi všechno víš vždycky líp a dřív, před tebou se nic neutají, víš vždycyk všechno dřív než to vůbec je. Nechápu an co tím narážíš.
Peťulo: omlouvám s eza ten komentář. Mile překvapila, nečekala bych takovou bleskovou reakci. Omlouvám s eti, už tam nic psát nebudu.

Maudinka řekl(a)...

Si po sobě přečti co píšeš na blog, když si nic nepamatuješ. Pořád při mém pobytu v Duchcově, je to tam 150x a já se jen bavím nad tím, jak blbá jsi, protože je to nenormální.
Promiň, zapomněla jsem, že toho víš o mě víc než já...protože nevím vše, a nebudu zaplať pánbůh. Jo a ještě, nezjistila bych to, ale chodí tam moje kamarádka a tu jsi velice nasrala tím tvým chováním.

Omlouváš je Péťovi?? Proč? Není to ani jeho vina ani si jeho nenapadla pokud vím. Jo, jeden důvod mě napadá, děláš mu tím nepřijemnosti. Pak tedy ano.

Anonymní řekl(a)...

Pokud s eněkomu mám za něco omluvat, pak jedině jemu az to, co dělám. A co tam píšu.
Já vím co píšu na blog. Jen nechápu, co tě na tom tak irituje. To už taky žárlíš nebo co? Napsala jsem to asi dvakrát, jednou proto, že to bylo porpvé a psala jsem ten článek tam. Nevím co tě na tom sere. Že to nejsi ty? Nevím, mám z toho takovej dojem. Na svůj blog si můžu psát co cchi,jsou to moje zážitky a postřehy. Pokud se ti na něm něco nezdá, tak tam nechoď, nikdo s etě o to neprosí. Pak aspoň nebudeš nasraná, co to tam píšu. Tak ho nečti.

Maudinka řekl(a)...

Bylo to tam víckrát :) btw. přijdeš více lidem, co to tam čtou, ubohá tím. Řekni mi, co ti mám závidět? Ty věčné hádky? To jaký na sebe jste tak nejméně půl roku? Promiň, ale na tom není nic k závidění ani žárlení :) nechtěla bych co máš ty :)
Jo, kde jsi vzala, že jsem nasraná, když to čtu? :) je mi to až líto, ale já se u toho bavím a směju :)

Víc co? Já tu tvojí omluvu ani nechci :) nacpi si jí do řiti :)

Anonymní řekl(a)...

Takhle se nechová člověk, co není nasranej a směje. Tak si přiznej, že tě to štve. Jo a nemusela bys bejt sprostá, image dlaždičky ti fakt nesedí, nezlob s ena mě. A do našeho vztahu ti taky nic není.
Baví mě, že můj blog znáš líp než já - nojo, novinky!!Novinky!!! Honem sem! CO se jim zas epřihodilo tentokrát?

Maudinka řekl(a)...

Sere tě, že se bavím? :) nejsem jediná ;) neboj se :) Proč bych měla přiznávat něco co není pravda? To mi pověz :) serou mě jiné věci ;) ale do těch ti nic není :) a věř, že jsou mimo tebe a Péťu :)
Hele, jestli jsem sprostá nebo ne je moje věc a tobě to může mít jedno, tak si škubni a neříkej mi, jak mám mluvit, taky ti nekecám do toho, jak máš psát. Váš vztah?? (teď se moc omlouvám Péťovi) jak tomu můžeš říkat vztah, když o něm kydáš okolo?

Ne neznám, nezabívám se histologií tvého blogu. Jen jsem všímavá v tom, co čtu :D ale důkaz nedostaneš, ten si najdi, páč mě nebaví to tam u tebe hledat :)
Co se přihodilo tentokrát??? :D smiř se s tím, že Péťa je člověk na kterém mi záleží a nechci, aby mu čůza jako ty ubližovala. Jinak si to vyřešte, co z toho budu mít mu říct že jsi kráva a dávno s tebou neměl nic mít?? Nic, jenže existuje blonďatá palice která vždycky bude hledat někoho, na koho bude moci žárlit co?? Hele, a co takhle kdyby jsi žárlila na celý svět? :) Budeš to mít jednoduší :D nebudeš si muset pamatovat na koho už žárlíš a na koho ne :D (vím, že to směšný a na hlavu:D ale v tvém případě asi moc ne:) měla bych to jednoduší:D )

Anonymní řekl(a)...

Důkaz nepotřebuju, mně je tohle fuk, jen nechápu, proč tě to tak irituje.
Myslím, že ti do našeho vztahu nic není a ani to, jak si tomu říkáme. A nemusela bys bejt agresivní, to ti taky nepřidává, když už chceš bejt ta chudinka, co se na ní zlobí. Nerejpej se v tom co je nebo neni a neni ti ani nic do toh, jestli s emnou má nebo nemá být. Tohle je jen Péťovo věc. Nech si řeči. A nesliď pořád, co se kde šustne. STB by z tebe měla radost. Asi ses narodila do špatný doby, třicet let zpátky bys udělala kariéru.
Howk:)

Nikoch řekl(a)...

Tady se to nějak rozjelo...

Maudinka řekl(a)...

Nestojíš mi za to ti něco říkat :) takže je mi líto :) mysli si co chceš, protože co vím nepoužiju :)
Btw. z tebe by byli nadšený Hippies, především tím nevkusem.
Ta chudinka co se na ní zlobí?? By mě zajímalo kdo jako :D
No nic, končím tuhle směšnou debatu a s radostí se těším na další věci :)

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

Wau:D tady je někdo taky na mý straně? Ještě to bude vypadat, že si tady někoho podplácim...:Da koukám,že ten dotyčný/á do tý problematiky vidí celkem slušně:D

Ikary řekl(a)...

tento blog mel kdysy uroven i co se tyce komentaru. vratte se k ni. Anonymy zacnu mazat jsetli me chce srat chvilku !