sobota 3. ledna 2009

Duchcov... Bronx?

Nádraží Duchcov

14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Podle mě je stejně nejlepší průhled oknem, barbína, slepice za ostnatym drátem, komíny, panely a kudlanka:) To jsou fakt povedený fotky...

Maudinka řekl(a)...

Tak tuhle část Duchcova neznám :) A ta větev rostoucí z okna je hustá :) Připomnělo mi to tu mou :)

Nikoch řekl(a)...

Počkej tady fakt roste větev z okna =D
A to není to nadraží kde širokodaleko nic nebylo, že ne?=D

Anonymní řekl(a)...

Nikoch: to je přímo ve městě:-Dale vypadá to tam jak v rumunský vesnici:-D

Nikoch řekl(a)...

zazvorek: No já právě byla na tom druhým asi =) Jsem si říkala, že se pokusím někam zajít aspoň pro cigára, ale kupodivu nikde nic =D Jenom dálnice a pole=D A dál jsem nešla protože bych se ztratila =D

Maudinka řekl(a)...

Nikoch: neztratila :)pořád rovně dolů a dojdeš do města ;)

Nikoch řekl(a)...

Jasný=D Já obešla to nádraží a už sem nevěděla kde jsem =D Mám chabý orientační smysl =D

Maudinka řekl(a)...

No hůř jak já na tom být nemůžeš ne? :)nebo stačí napsat a přišla bych tě vysvobodit ke spárů nádraží :)

Nikoch řekl(a)...

V tu dobu jsem Tě neměla rada =D

Maudinka řekl(a)...

Jo aha :D to byla doba kdy jsem se na tebe tiše žárlila :) no, ale teď už by to šlo :)

Nikoch řekl(a)...

Ehm =D Ty jsi na mě žárlila? =D Myslím, že by jsi měla žárlit na někoho jiného než na mě. Na kamarádky se nežárlí, ne? =)

Maudinka řekl(a)...

No vždyť už hooodně dlouho nežárlím :)

Anonymní řekl(a)...

Duchcov je jedno z nejošklivějších měst.Pod vedením ksčm se tomu nelze divit.Varuji návštěvníky aby se vyvarovali centru po 16h.

Ikary řekl(a)...

ja se taky nedivím.

spíš než centra jako takového tak hlavně postraních ulic a části z centra směrem ke starému nádraží...