pondělí 8. června 2009

absolventka




11 komentářů:

nebel(r) řekl(a)...

nemůžu si odpustit úvodní komentář:a co s tím? pro mě tam chybí aspoň jednoslovný popisek aby bylo zřejmé o cože vlastně jde.I když tenhle blog je poslední dobou celý takový dosaď si sám. Protože odpovědi na komentář se tu nedočkám.nebo že by?

Ikary řekl(a)...

docela se ti omlouvam, porotoze ono to tu vlastne nema jeste bejt :-) puvodne jsem to nahraval abych to dostal nekam odkud si to muzu stahnout zpatky do kompu, ale jakmile budu mit trosku cas tak co priletim z egypta tak to dodelam :-)

Jinak tema fotek a vubec prace je

Milovat se / mít sex ? (a chybí k tomu este prostorovka takze tu nafotim jen co ji udelam, asi jeste dneska

nebel(r) řekl(a)...

dík za vysvětlení.to se cení.

ptáček 22 řekl(a)...

Petře jsi teplej jako kamna!!

Ikary řekl(a)...

No ale včera jsis nestěžoval...

Maudinka řekl(a)...

:D by mě zajímalo kdo je ten ptáček 22 :D

Anonymní řekl(a)...

nechtěj bejt vtipnej buku!!

Ptáček 22 řekl(a)...

a ty se nezajímej o to kdo je ptáček nebo ptáčka uvidiš!!Maudinko Ptáček 22

Ikary řekl(a)...

Ja nechtel bejt vtipnej? Tobe se to nelibilo? Tos mel rict, lubrikantu bylo jeste dost! Nechej Maujdinku na pokoji ju zlatíčko nebo příště tě neodpoutam a tim bičíkem přitlačim pořádně a nebude to jenom přez záda a zadeček! ;-)

Maudinka - ale je vtipnej, uznej :-)a neboj se, videt ptacka v jeho pripade neni nijak uzasnej zazitek... :-D

Maudinka řekl(a)...

Já jen, že ta věta měla dva smysly, tak mě zajímalo kdo je ptáček 22. Ale koukám, že je dost nevrlej.

To Ikary: Vtipný mi nepřijde :)
A toho ptáčka bych ani vidět nechtěla :) (a kdybych chtěla, tak podle tvé věty nakonec taky ne :D )

zazvorek řekl(a)...

ptáček 22: hele nestěžuj si, určitě na tom můžeš bejt hůř než s Peťou, tak si tady svý neukojený choutky nevylejvej jo:-P dej mi číslo účtu a já ti tam pošlu peníze, ať si můžeš koupit aspoň nějaký hračky, když tzo bez něj nevydržíš...