neděle 26. července 2009

Věřím

Věřím ve tvé sny,věřím ve všechny ty dny kdy s tebou vstávám
věřím znova a zas i když všechno kolem nás uvadá,
obdivuji sousedy obnažuji záhady hudebních kouzel
zfanatyzovaní bez vědy,ty věci o kterých vyprávíš tak skromě,nemůžou být zlé ani pro mě,nemůžou být zlé

věřím že máš strach když umění mizí vprach ve jménu módy
Věřím však že čas uzdraví ty z nás co nevidí,věřím v megnolii v kapelovou manii,v lástromtýram,věřím že jsou ti co pochopí,tý věci o kterých vyprávíš tak skromě,nemůžou být zlé ani pro mě,nemůžou být zlé
tý věci o kterých vyprávíš tak skromě,nemůžou být zlé ani pro mě,nemůžou být zlé

Věřím ve tvé sny,věřím ve všechny ty dny kdy s tebou vstávám,věřím že mě znáš když se ráno usmíváš
věřím v ridiouhed a v krabičky cigaret,které máš rád
a s tím si v životě vystačím
tý věci o kterých vyprávíš tak skromě,nemůžou být zlé ani pro mě,nemůžou být zlé
tý věci o kterých vyprávíš tak skromě,nemůžou být zlé ani pro mě,nemůžou být zlé
nemůžou být zlé

2 komentáře:

zazvorek řekl(a)...

Od koho to je?
a jinak... "Vy ten život nežijete, vy ho jenom krájíte!!"...

Ikary řekl(a)...

jedna z mich nejoblibenejsich zpevacek o ktere nikdo nevi ze moje nejoblibenejsi je :-)