pondělí 8. září 2008

komiks


Je to vůbec první komiks v mém životě a taky to podle toho vypadá :-D ale snaha byla :-)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ten Bedřich je tam až moc nápadnej hele:D jinak nápad se přece líbil i paní učitelce:D

Anonymní řekl(a)...

jo to je ten komix jak jsem byla u jeho vzniku:Dsice ten motiv znam a je proklamovanej kde kym ale jako prvni pokus,slusny

Ikary řekl(a)...

Nebel: me to pripada strasne jak od maleho ditete :-D ale utesuju se potaji tim, ze je to proste prvni pokus ( u druheho to bdue horsi uz... ) ale chtelo by to neco iriginalnejsiho.. to je fakt ..:(

Anonymní řekl(a)...

Nebel: si říkám, co vy při tý španělštině děláte, to furt slyším jen: no a to jsem kreslil ruku...a to jsem kreslil komix...chudák paní ředitelka:-D
Ikary: obliba Bedřicha je sice hezká, ale do tvorby s euž tolik promítat nemusí, obzvlášť, když máš vlastní kresebnej rukopis a můžeš mít vlastní postavičky;)

Ikary řekl(a)...

vis.. ono je hodne velkej rozdil kdeslit z hlavy takhle stylyzovanou postavicku a kreslit sadu baracku s mrdnikem na dvorku.... to zvladnu bez velkych problemu.. druhe je slozitejsi :-D necoseho se hold chytam :-) spise nez styl to chce namet poradnej :-D

Anonymní řekl(a)...

No jako o barácích ještě nemluv,ještě je nemáš, ale mrdník je hustej,jen je ho škoda:)ale náhodou to tvé dílko zatím vypadalo pěkně....jako já nechci tu chodbu už ani vidět, perspektiva s emi opravdu nelíbí:Da hlavně tam kvůli tobě nemám skoro nic nakreslenýho - za to může ta guma:D

Ikary řekl(a)...

tak to jsem teda nepobral...