čtvrtek 11. září 2008

Pink Floyd - Another Brik in The Wall (part 2)

17 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

We don´t need the education...atd.Myslíš, že je ještě někdo, kdo by ten song neznal?:)

Ikary řekl(a)...

neni to jedno ?

Nikoch řekl(a)...

Pardon, že se do toho pletu, ale myslím, že to tady není proto, že by tuhle pisnicku nekdo neznal, ale protože se to Petovi libi nebo k ní nejáky osobní vztah :-D

Nikoch řekl(a)...

A víte co? jeste neco :-D Já ji neznam..asi jsem neandrtálec, ale Pink Floydy neposloucham :-P

Maudinka řekl(a)...

Tady další :D MEANDERTAL :D taky neznaju Pink Floyd :D teda jo :D název :D toť vše, páč neposlouchám a slyšela jsem asi jednu píseň a ani si to nepamatuju :D

Nikoch řekl(a)...

NEANDRTALEC MAUD: Jako název mi taky "neco" ríka, ale jinak jsem mimo :-D já slysela asi 2, ale nejak se mi vyparili z hlavy rychleji nez jsem cekala :-D

Maudinka řekl(a)...

NEANDRTÁLEC NIKOCH: tak nějak:) mě moc Pink Floyd neříkají, jinak bych si to pamatovala a něco si od nich sehnala :)

Ikary řekl(a)...

je to legenda, pokud nekdo ma zajem o hudbu je to temer povinnost znat :) ale aspon jte moudrejsi o jednu z nejslavnejsich vubec odnich.. pak este wish you were here...

Nikoch řekl(a)...

Maud: Tak máme oficiálně potvrzeno, že jsme neandrtálci :-D
Ještě by to chtělo nějáky klacek
do ruky :-D
Já to vzdávám :*D

Maudinka řekl(a)...

Ikary: musíš sem hold dávat víc písniček pro neandrtálce:P třeba takový neandrtálec Maud se učí a přiznává, že třeba i Kryla znal jen jméno a až díky tobě i písničky:D
Takže hlásím, že jsem 100 let za opicema asi:D teda ne:) už jsem se hnula:D

Nikoch: pošleš poštou?:D taky ti pošlu:D uděláme výměnný obchod bereš?:D

Nikoch řekl(a)...

Maud: Přestěhujeme se to jeskyně :)Budeme se živit kořínkama a lovit mamuty :-D

Maudinka řekl(a)...

:D:D a můžu si nějakého chlapa praštit kyjem po hlavě aby bylo vidět, že ho chci?:D teda jestli ho pak nebudu bít klackem po hlavě:D kdo ví na toho natrefím u jeskyně:D
Mamuta nechci:D jsem zmlsaný neandertálec :D nechceš mi upéct rybu? :D ale nesmí smrdět :D
Hele, ale musíme si pořídit ještě přehrávač na cd a sehnat Pink Floyd :D tak to bude něco :D

Nikoch řekl(a)...

Ikary: No já na ní ani neklikla popravde, protože vím, že jí neznám a nelíbila by se mi :-D a hlavne poradne nevím jak se zachází s tou strasidelou vecí, která dokonce i červene svítí..nekomu i 47 barvama :-D

Maud: Myslíš, že tam narazíš na nejáke chlapy?:-D
Smůla vařit neumím. Budeš si muset neco uvarit sama:-D ale ani ohniček neumím rozdelat:-D to bude taky na tobe.
Takže ty budes prostě venku sbírat korínky a lovit mamuty a já v jeskyni sít ty hadry :-D
Já se zive vidím jak tam sedím na kameni v jeskyni vlasy až po paty dlouhy, zuby vypadany, v tech hadrech Tebe jak honíš okolo jeskyne mamuty :-D

Maudinka řekl(a)...

:D jaj :D Tak tys to rozbila:D
tohle už je totálka:D
Na ohníček si vemu sirky:D ale pšššš :D
Chlapy:D no to bude horší:D ale tak co ty víš co ti tam vběhne:D
No, vařit taky neumím, ale něco upéct snad jo:D teda doufám:D a mamuta pro tebe:D chci rybu :D
Hele, ale chci taky někdy sedět na šutru v jeskyni:D jé jen ty:D navíc budeš kutat díru na toho tvýho mamuta:D

Anonymní řekl(a)...

Nikoch: já to nepsala kvůli tomu, že to tu je proto, že by to někdo neznal, to byla otázka do vzdcuhu, jako: je ještě někdo, kdo to nezná? Asi sis to špatně vyložila;)
Ikary: ještě jsi zapomněl na High Hopes, třeba kamarádka zná jen tu a ostatní vůbec ne:)

Nikoch řekl(a)...

Hehe..tak já tu písnička nakonec znám:-D jenom jsem byla zdechlá na to kliknout :-D takže Maud je tady jediný neandrtalec :)

Maudinka řekl(a)...

Tsss, mě v tom necháš :D