Ale uvedeme se do problematiky. Hlavním motivem byla práva v číně a olympiáda. Přesněji, že má boj za lidská práva pokrčovat i po ní. Vizuál vytvořila francouzská agentura TBWA.
AI se chtěla s touto kampaní zůčastnit soutěže prestižního mezinárodního reklamního festivalu ve francouzském Cannes s názvem Cannes Lions. Kampaň získala bronzového lva v kategorii Public Awareness Messages. A byla vytvořena ro francouzskou pobočku AI. Nakonec se však rozhodla nevyužít materiál pro jeho brutalitu. (je to ale správná cesta? nejsou čínští
yšetřovatelé snad mín brutální? pochybuji...)
1 komentář:
Vzhledem k tomu, že nosím jejich svíčku - znak - na batohu, předpokládá se, že jejich přiznivcem jsem:) A to i přesto, že některé jejich postupy s emi opravdu nezdají...ale reklamy vážně dobrý, total brutal:D
Okomentovat