úterý 8. dubna 2008

Bez názvu, říká až mnoho

Jede povoz jede jede !
Po kostkách dlažebních....
Koho to veze, jen veze?

Tiše tiše tiše tiše!
Klap klap Klapy klap...
Krev neposlouchá?
Klap klap Klapy klap...
A povoz klopotá.

A nám temná cesta
tiše, neslyšně utíká.
Dav vzlyká vzlyká!
Vzlyk, vzlyk, vzlyky, vzlyk!

Jede povoz, jede, jen jede
po cestách stiných.
Koho nám to veze, jen veze?
Tebe miláčku tebe....


Inspirace je asi na snadě v autorech naší poezie. Našich zážitků, ale hlavně strachů jež nás obepínají jako břečťan plný provazů. Ach ano! Nebojíváme se vlastní smrti ale našeho okolí:)

18 komentářů:

zejzen řekl(a)...

Tohle je až moc složité na mou hlavu.:D

Anonymní řekl(a)...

Spíš mě překvapuje, jaký den sis pro psaní toho vybral...den, kdy přece bylo fajn, bylo nám hezky večer - proto je to takový zvláštní...

Anonymní řekl(a)...

A nemusíš se bát:)

Maudinka řekl(a)...

Tématiku smrti píšeš často...jak jsem to četla tak jsem nechápala vůbec, ale nakonec se mi vybavil ten kočár s nebožtíky, sice nevím proč tohle, ale zajímavá báseň.

Anonymní řekl(a)...

Jsem zvědavá na Sweeneyho, to pak bude inspirace:)masový koláčky,mňam:D

Ikary řekl(a)...

koukam ze jste se hodne tesili na clanek :)

zejzen řekl(a)...

Ach jo...Sweeney:-) Úžasný film.:-)

And she was beautiful...

Anonymní řekl(a)...

a me se zase vybavila zaverecna scena z goyi,kdy vezou na povoze popraveneho kneze :)

Ikary řekl(a)...

A ona s mimcem cupita vedle povozu...:)

Anonymní řekl(a)...

zajzen: ty už jsi ho viděla???no to teda jako:D
Ikary: no taky když to tady tak zanedbáváš:)a k politice se ti nikdo kromě mě nevyjadřuje-je to v pořádku?...:D
Nebel: to na Goyovi byl Kůň?:D

Maudinka řekl(a)...

Myslím, že to o tom, že k politice se tu nikdo nevyjadřuje jsem tu už někde četla...buď se pletu nebo se někdo opakuje

Anonymní řekl(a)...

No,opakování je matka moudrosti:D

Anonymní řekl(a)...

Sem se zapomnela podepsat- a ještě proč to opakuju: protože to nemělo žádnou odezvu...až teď:D:D

Maudinka řekl(a)...

Jo tak:D ale řekla bych, že to nemělo odezvu jakou bys čekala:) (víš jak, rejpal je rejpal = já) :)

Anonymní řekl(a)...

zazvorek: co s konem?:) no prece na konci vezli uz mrtvyho kneze na povozu. nevim jestli s konma,to si nejsem jista,ale jestli myslis jak ho vezli teprv k poprave tak to byl jasne osel:D

Anonymní řekl(a)...

Ne, dyť já to ještě neviděla, ale říkala jsi, že jednou v kině jste potkali Koně - a já myslela, že to bylo na Goyovi:D:D

Anonymní řekl(a)...

Jo takhle..no to jasne no,sedel pred nama:Dty jo,to uz bude taky rok za chvili..

Anonymní řekl(a)...

No to mi mluv, letí to jak voda...víš jak je neuvěřitelný, že je před náma už třetí lázeňská v doprovodu Ikaryho?:D Chrůůůza... kdo to s nim má pořád vydržet:D:D
Viď, Peťulíne;)