středa 30. dubna 2008

K zamyšlení

" A k čemu to jako má být?" Zeptal jsem se. "Teda chci říct, jaký to má smysl?"
Zavřete poslední dveře.

7 komentářů:

Maudinka řekl(a)...

Koukám, že je to ta věta ze zadní strany toho pracovního listu k Gregory Crewdsonovi:)
Ty otázky budou k těm jeho fotkám, ale ta poslední věta, to nevím...posledními dveřmi se dá myslet hodně věcí...

Anonymní řekl(a)...

Určitě to má smysl. Ať je to co je to. Víš. Víme.

Anonymní řekl(a)...

to mi pripomnelo tu prvni cast vyletu,jak sme museli resit pribeh obrazu sv.martina na bilem koni,charitativni reportaze v supermarketech:)me pripadal spis jako barokni socialni pracovnik pro bezdomovce a fetaky,ale tri lide ze skupiny vymysleli neco jineho:)na stejne bazi.ale to k tomu moc nepatri. ten pracovni list od crewdsona je skvele inspirativni pro psani pribehu!

Anonymní řekl(a)...

Nebel:vy jste tam byli taky? Závist:)Sice mě ty jeho fotky zrovna moc nedostali, přijde mi to, že to trochu balanuje na hranici kýče, ale třeba je to záměr - nemám pracovní listy ani žádný info, jen jsem viděla pár věcí:)

Anonymní řekl(a)...

kdo vy?:)o petrovi snad vis ze tam byl a me nevykej:)jasne,mozna ty barvy nebo i nektery scenerie,nicmene me to fakt dostalo.mam tenhle styl rada

Maudinka řekl(a)...

Navíc ty fotky na netu jsou o dost ochuzené oproti originálům ve skutečné velikosti, kde se dá dívat skvěle na detaily a najít tam i něco pomalu neznatelného. Crewdson je skvělej tím, tak to dává do souvislostí (i s příběhem, co se kolem toho asi tak mohlo stát).

Maudinka řekl(a)...

Jo, tak jsem si teď vzpomněla, podle mě se mu nejméně povedla série HOVER (je jako jediná černobíla, jenže jak tam má až moc detailů a tak, tak to podle mě bez těch jeho "kýčových" barev nevynikne...jednoduše, není to prostě ono)