pátek 18. dubna 2008

Bulimia




Víme proč to tu je, nu?

22 komentářů:

Maudinka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

Mají to dobře udělaný, podle mě by to zafungovalo na spoustu z těch holek...
Ano, víme proč to tu je. Ale dostalo mě, že ta hudba, co k tomu hraje, jsou Sigur!!!!!!

Maudinka řekl(a)...

Myslím, že ne...oni si totiž neuvědomují, že mají problém, nepřipustí si proto podle mě ani toto video, že by se týkalo jich. Ano funguje, ale jen jako odstrašující případ těm, kteří takový problém nemají a nebo okolí oněch nemocných.
Ale možná jsem zase vedle jak ta jedle...

Anonymní řekl(a)...

Tak rozhodně to odradí ty, který s tím problém ještě nemají, ty si řeknou "proboha, co to je za hnus?", ale je pravda, že když ty holky mají problém, těžko si ho připustí...vedou si pořád svojí.

Maudinka řekl(a)...

A některé ani to...jsou lidi, co si vždycky řeknou, že jim se tohle stát nemůže, že ty holky, co to dělají jsou krávy a nakonec v tom taky můžou být, tohle je složité téma a jde tam podle mě hlavně o psychiku jednotlivých holek (někdy kluků).

Ikary řekl(a)...

takze, to video tu je svojim zpusobem pro obe dve z vas navstevnic :)

Jedna porad hubne a hubne a hubne az to moc hezky neni, a casem to bude mozna i sejne. Vid Maud.

Ale je i pro Tebe Terezko. Ty to zna z podobnych zkusenosti ale taky proto aby jsis uvedomila, ze vse ma sve meze. A tak katastroficka postava jakou mas udajne mit nemas. Aspon ti to muze obcas pripomenout, ze lepsi je vetsi zadek a silnejsi stehna nez nic.

Anonymní řekl(a)...

No po zkušenostech z dřívějška dávám od tohohle všeho ruce pryč...

Anonymní řekl(a)...

Mnozi z nas a naseho okoli maji problemy s jidlem,postavou. Nekdo stresem, nekdo chce byt proste hubeny. Horsi je,kdyz takto nekteri skonci diky spatnemu vzoru v rodine,nebo znameho..Ale kdo si to vcas uvedomi, ma jeste nadeji normalne jist.I kdyz ne vzdycky se mu to povede uplne:)

Maudinka řekl(a)...

Hi:) jasný, kážu něco a zase dělám něco jiného:D
Tak já nehubnu, spíš přibírám, nějak moc jím.....

Anonymní řekl(a)...

ze by prvotni znak?:)

Maudinka řekl(a)...

Potrefená husa se vždycky ozve...oki, oki...to bylo na mě ten prvotní znak??
Jestli jo, tak žádný není:) nemám příznaky:P

Anonymní řekl(a)...

to mas pravdu s tou husou.
btw, zapomnela jsem se predtim omylem podepsat:)

Maudinka řekl(a)...

Spíš používám, co se říká a tak nějak platí;)
Ale příznak snad ne:)

Anonymní řekl(a)...

doufej,pac ono se to vzdycky nenapadne krade a kdyz je cloveku zle a preje si jist,ale vi ze to jeho telo asi nezvladne a modli se,aby zase moh nekdy jist normalne,uz je pozde:)a i kdyz se z toho dostane,vzdycky tu bude to riziko ze do toho spadne znova.

Maudinka řekl(a)...

To věřím, tys někdy tímhle prošla??

Anonymní řekl(a)...

Heh..

Nikoch řekl(a)...

"Heh."...??
Eh!
Stačí, ne?:)

Anonymní řekl(a)...

maudinka:naivni otazka.hadej,muzes jednou.myslimze na to prijdes casem sama;)

Maudinka řekl(a)...

Neřekla bych, že je nějak naivní:) ono to bude tím, že tě neznám a tak nemůžu vlastně ani vědět.
A myslím, že možná i jo...podle toho jak píšeš...
Jinak to jsem chtěla (páč jinak s tebou nekomunikuju) tohle: byla jsem na přímačkách a byla tam jedna holka, nevšimla bych si jí, kdyby mi nepřišla zezadu a z boku jak ty...červený vlasy tak asi jako ty, podobný styl, ale měla delší kabát (to nevím jestli nosíš) ale ze předu podoba nebyla (vím, blbost)

Nikoch řekl(a)...

for zazvorek: Budu držet palečky. Snad Tě neupálí :)

Anonymní řekl(a)...

Nikoch:Bohužel, nestalo se tak:) snad příště, prej jsem přinesla starej model koštěte a s takovýma že prej neupalujou:D

Nikoch řekl(a)...

Přiznávám. Možná nejsi to, za co jsem Tě celou dobu pokládala. Málo lidi by to přešlo s humorem:)