sobota 6. října 2007

Jelikož je říjen a mě není nějak zase extra tak se můžete těšit možná na příspěvek do našeho básnického koutku. Taky což je pro mě nejdůležitější, našel sem návod na zrcadlovku a konečne i stativ a spol takže mam v plánu se dát konečně do toho zatroleneho foceni. K fotkam poi, možná budem točit ve dvou s kamaradkou ( pár věci mi nějak nejde do rukou tak mi bude muset asi pomoct ale uvidíme) diabolo je stálice ale tam je to spiš na natáčeni.... no uvidíme jestli nevysomruju kameru no :-)

Pac a pusu Ikary!

3 komentáře:

Maudinka řekl(a)...

tak ať ti ty fotky vyjdou, chcu je taky vidět:)

Anonymní řekl(a)...

jsem na to zvedava, hlavne jestli budou ty videa:)

Anonymní řekl(a)...

čekám na ty fotky z půdy;)hlavně na ty kruhy,ty jsou fakt skvělý...příště by to chtělo ještě pořádně nasvítit diabolo a udělat mega show s obojím:)akorát mám obavy,aby to prádlo nakonec neskončilo všechno na zemi:D