středa 17. října 2007

Pen spinning

TYohle video mi poslal kamos... hodne zajimave a zabijeni nudy! On je sice taka lia krysa kancelarska :) ale do skoly se to hodit muze ne? Ja tomu dal pracovni nazev mikro tyc do skoly :-D


13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To bude hlavně zajímavé při testu.:-)

Anonymní řekl(a)...

Hej cože:D já bych k tomu přídělala fáborky z obou stran,vzala další dvě tužky a udělala mini flowersticky:D

Anonymní řekl(a)...

absolutni narez!:)co si lidi z nudy nevymysli..ale obdivuju takovyhle akrobaticky kousky. Kam se na to hrabe brachuv fingerboard.tyhle manualni umy budu vzdycky asi jen tise obdivovat.ale tak co,vsechno ma svy tvurce a pozorovatele:)uz jsi to taky zkousel?

Ikary řekl(a)...

jako zkousel ale absolutne mi to nejde ani v jakejchkoliv zakladech :-D

Anonymní řekl(a)...

Jo jo... pen spinning je celkem frajeřinka... já se ale dostal jen k tomu, že obtočím pero kolem palce... člověk si řekne taková pitomůstka, ale trénoval jsem to fakt dost dlouho, nechci ani pomyslet jak dlouho bych trénoval další triky...

Ikary řekl(a)...

sem na tom uplne stejne :) malem sem si vypichnul propiskou oko zlamal vsecky prsy na ruce :-D

Anonymní řekl(a)...

Ahoj mám nějáký comssy (speciální tužky na točení přímo od pendolsi která tohle video dělala) na prodej. Zatim jsou všichni spokojenívčetně mě takže v případě zájmu se ozvěte na frantisekreif@seznam.cz a určo se domluvíme :)...

Anonymní řekl(a)...

ono je to celkem lehky jen musite zacit s necim lehcim zkuste takovou tu cinskou hulku je delsi tak vam to hned nevyleti a pak se pustit do dalsich ja ted napr trenuju muj dalkovej ovladac od teliny

Anonymní řekl(a)...

Neznáte i nějaký stránky s návodem?? Jako zkoušet to můžu doma jen tak, ale s návodem by to bylo lepší

Anonymní řekl(a)...

no home page pen spinningu je www.pentrix.com ale nejlepsi navody podle mne sou na youtube (dobre ti to vysvetli) a podle mne je asi nejlepsi akujinnoeso (autor)

Anonymní řekl(a)...

jj akujinoesso nebo nevim jak se to pise je borec ja uz umim thumbaround a to same v reversu pak charge-fingerpass,infiniti,backarrounda to je asi vse chce to dost treninku a svuj vlastni mod

Anonymní řekl(a)...

no ja uz valim par let a vypisovat vsechny triky co umim se mi moc nechce :D

Anonymní řekl(a)...

kdyz se naucite ty zaklady ( kazdy trik zabere od 1 dne tak do 1 tydne) tak ty dalsi uz sou jen vetsinou nejake obmenene a pak uz jsou jen ty tezke na ktere to chce vic trpelivosti, ale jen z tech zakladnich se daji udelat efektni komba :)