pondělí 28. ledna 2008

Pro zabavu

I hra jako je fotbal může být úžasně zábavná! To dokládá tohle videjko....

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

:D:D:D:D:D:D:D Síla:D
Tohel mi občas připomíná mě, taky jsme takovej talent:D
Nejlepší je, když s etam připlete i rozhodčí...nebo ty nosítka - jak si pak odhupkal sám:D
Padají tam jak shnilý hrušky-asi se kvůli tomu začnu dívat na fotbal:)

Maudinka řekl(a)...

Od dětství nesnáším fotbal, proto mi to asi jinak zábavný nepřišlo, ale jinak dobrý no:)

Anonymní řekl(a)...

Já ho taky nenávidim, mám k němu odpor, ale tady nejde o to, že je to fotbal,ale o ty momenty...

Maudinka řekl(a)...

No ty momenty no comment:) páč já se prostě u takových věcí nesměju (nepřijdou mi vtipný) jako kdysi by přišli, ale teď už ne:)
U toho fotbalu se ti nedivím:) já to mám díky dětství (takže fotbal, hokej a spol nesnáším, jen jsem za debila, když nevím kde kdo s kým hrál a kdo vyhrál, protože mě to opravdu nezajímá) ale ráda koukám na krasobruslaře (to můžu až moc)

Anonymní řekl(a)...

Tak já hokej zase můžu, to jsem fanynka,ale fotbal jde absolutně mimo mě - jen si nepřipadám jako debil, když nevim kdo co kde kdy a jak, protože mě to prostě nezajimá:)

Maudinka řekl(a)...

Když se mě na to ptá několik lidí za jeden den, tak si pak už jak magor přijdu, když pořád dokola vysvětluju, že nevím (nevím ani že se něco hrálo, zjistím to ve škole protože se o tom baví o hodinu) ale víš jak, žít se bez toho dá :)