pátek 1. února 2008

Terezka


Kdože to je ? Asi tak 16 let stará ( mladá? ) holčina z nehorázného zapadákova. Jejím poznávacím znamením je okouzlující úsměv, věčně neposedné vlasy, krásná kukadla, především to jsou šílené nápady co zní dělají to čím je. Tvrdí osobě, že někde unitř je něco na způsob Gothičky co to ale nudí ( krásná myšlenka nu ? ) Chodím nám na středku, gympl! ( takže ti co nemaj rádi gympláky už dál nemusí vůbec nic číst). Učí se výborně, aspoň oproti mojí maličkosti. Tak to je takový lehký úvod. Teď přijde dotazník co jsem si vymyslel a to i s odpověďma. Schválně jak se moc budou lišit od toho co by sama odpověděla:-) Si zase naběhnu to už vidim !

Co nemáš ráda z jídel?

V zásadě mám rádáa skoro všechno až na uzeniny a nějaké ty drobnosti. Ale hodně se vyhejbám masu mimo kuřeciho. Spíš jsem býložravec a rohlíkovec :-)

Co posloucháš z hudby, taky co se ti nelíbí vůbec...


Nesnášim Emo, disco ( až na některé kalsické 80tky no..), techno, Hipec hopec, R'n'B atd!!! Ale Jinak si poslechnu téměř všechno od Jazz, klasiky, po Metal. ALe mojí lásku jsou Sigur Rós, Placebo posledni dobou opětovně Lucie, Khoiba.

Co styl oblečení atd.?

Absolutně ze zásady se nezařazuju a snažím se aby to nebylo pokud možno reálné. Šílenec od pohledu poslechu pomyšlení..

Co literatura?

Hrozně ráda čtu. Uchvátila mě Kafka, sice jsem přetrpěla Pána prstenů, ale je to úžasné dílko. Přečetla jsem ale třebai Harryho stejně jako klasiky, Miluju Máchu!!!

Televize?

Nekoukám se až na velkee vyjímky.

Co film jaký je nejoblíbenější?
Asi Pulp Fiction s Trainspotingem, česky to pak vládnou Pelíšky a Samotáři. Ale jinak to moc nerozlišuju na nejoblíbenější a ostatní.

Co kamarádi?

No tak to je složitější , odcházejí a přicházejí, zvlášť po přechodu na gympl to bylo divny, ale mám jednoho dva lidi co se držejí :-) a Skvělou partu ve třídě ( sama baba a jedna hodne hezka na kterou slusne zarli pozn. Autora) :-D

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No lepší fotku jsi fakt nenašel,co?:D myslim, že tam jsou lepší - a hlavně ne momentkový:D
K dotazníku - výhradu mám akorát k hudbě, kde jsi opomenul důležitou část, a to kytary:D a pak k literatuře, kde zase můžu rozličný autory, takže bych to nijak nespecifikovala..oblečení-opravdu různorodé:Da přátelé? Zůstává akorát Nebel a dva základkáři, spoustu nových se objevilo (viz Vojta,Andy a Eva:D)a spoustu odešlo...ale pro mě je důležitý, že se drží Baruš, i když jí z ato fakt obdivuju:)

Anonymní řekl(a)...

velice zajímavý článek:)

Ikary řekl(a)...

tak jsem se trefil :)

Anonymní řekl(a)...

No už jen jinou fotku tam dát a bude to dobrý:D

Ovečkin řekl(a)...

No to je teda nápad vymešlet si sám něčí odpovědi:D

Ikary řekl(a)...

originalni proste

Maudinka řekl(a)...

Kuřecí...já bych se mu nejradši vyhejbala obloukem, ale nebudu říkat proč, nemá se hnusit jídlo:)