pátek 23. května 2008

Bublinka další pokus


Tentokráte v GIMPu


10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no,ta uz mi prijde o dost napaditejsi;)

Ikary řekl(a)...

njn ja mel predtim prave podobnou ale moc dobre to nevypadalo :) ale tohel je uz ohodne lepsi... se ucim no :D

Maudinka řekl(a)...

mě by přišlo lepší, kdyby byla i tyčka od bublifuku barevná, ale věc názoru.

Maudinka řekl(a)...

Nemáš to dotažený do konce, tak na to větší pozor:)

Anonymní řekl(a)...

maud:s tou tyckou.pravda,nebo kdyby zustala modra.

Maudinka řekl(a)...

Nebel: jojo:) přesně to s tou modrou barvou jsem myslela, protože kdyby byla strakatá, tak by to bylo až moc pestrý vedle tý bubliny:)

Anonymní řekl(a)...

Jak jsem říkala, tahle je lepší než ta černobílá:)ale cos mi ukazoval za programy,z toho by člověka trefilo:)
A stejně mám divnej nos:D

Nikoch řekl(a)...

Já teda s Gimpem vubec neumim pracovat:)

Maudinka řekl(a)...

Nikoch: Časem se to naučíš neboj;)

Anonymní řekl(a)...

dobry start