pondělí 20. dubna 2009

Dnešek

Tak, dneska jsem přežil návrhy na hodnocení za práce na estetice... Při tom všem se u mojí prostorovky zmínila pani profesorka o tom co kdysi prohlásil Andy Warhol. Jednak vám sem hážu, to co se vztahovalo k prostorovce ale i pár dalších myšlenek.

První tedy k rybce Cilce:
Na Tokiu je nejkrásnější McDonald. Na Stockholmu je nejkrásnější McDonald. Na Florencii je nejkrásnější McDonald. Peking a Moskva ještě nic krásného nemají.

a ted pár dálšich:
Moje filosofie zní: Každý den je novým dnem. Nedělám si velké starosti s uměním nebo s životem. Myslím si, že válka a atomová bomba mě zneklidňují, to ano, ale člověk proti nim většinou nic nezmůže. / tohle si asi mělo přečíst hodně lidí když se pouštělo do prostorovek a všemožnejch globálních problémů.

To je neuvěřitelné, kolik lidí si do pokoje pověsí obraz elektrického křesla – zvlášť když barva obrazu ladí s barvou závěsu.

Byl to jeden z mnoha večerů, kdy jsem žádal tak deset patnáct lidí o náměty, až mi jedna má přítelkyně položila správnou otázku: „Co máš nejraději?“ A tak jsem začal malovat peníze.


Když to tak vezmu kolem a kolem zjištuju, že svět je pouze takový jaký si ho vysníme, to same platí o lidech :-) uvidímé jaký budeš mít kurz!

1 komentář:

zazvorek řekl(a)...

Novej článek nebude?