neděle 12. dubna 2009

Váhy

Znamení: vzdušné
Vládce znamení: Venuše
Povaha: sanquinická
Šťastná léta: 30-37
Soulad se znamením: Blíženci, Vodnář
Souvztažná barva: vodově zelená
Souvztažný kov: měď
Podřízená část těla: ledviny, močový měchýř
Kámen znamení: chryzokol, jadeit, růženín, korál, karneol, smaragd, turmalín, topas, smaragd
Šťastná čísla: 7, 49, 175, 1225
Šťastný den: středa
Šťastná květina: pomněnka
Duchovní ochránce: Athene
Příjemná vůně: vrbina

Charakteristika: Ve znamení Vah se většinou rodí milí a sympatičtí lidé, kteří podvědomě usilují o vnitřní i vnější harmonii. Tito lidé jsou převážně intelektuálně zaměření, s hlubokým citovým životem. Radují se z každého příjemně prožitého dne. Mají hluboký vztah k umění a dobré předpoklady pro vlastní uměleckou tvorbu. Milují šperky, vkusné oblečení, zábavu, hudbu a tanec. Mají vyvinutý smysl pro spravedlnost a jsou ochotni pomoci svým bližním. Jsou nakloněni poctivým kompromisům. Nebojí se střetů, ale raději volí klid a mír. V případě, že pohár přeteče stanovenou mez, mohou se ze své rovnováhy prudce "vychýlit". Jejich vadou může být nadměrná citlivost a sklon k netrpělivosti. Celková bezstarostnost může vést k lehkomyslnému nakládání s penězi. Váhy milují svobodu a nezávislost, ale nedokážou žít osaměle. Společnost a harmonické partnerství pro ně znamená velmi mnoho.

Zdraví: Lidé Váhy by si měli dopřávat dostatek odpočinku. Citlivě reagují na tělesnou i psychickou nerovnováhu a špatně snášejí stres a disharmonii. Když onemocní, potřebují hodně odpočinku, klid a povzbuzující slova. Měli by si dát větší pozor na konzumaci alkoholu než jiní. K nejcitlivějším místům patří ledviny a bederní oblast. Potíže s ledvinami mohou souviset s problémy v partnerském životě.

Pracovní předpoklady: Pracovní prostředí Vah musí být upravené, klidné a příjemné. Musí se cítit dobře i mezi spolupracovníky. Váhy by se měly vyhnout zaměstnáním, která jsou vystavena přílišnému napětí a stresu. Realisticky odhadují své možnosti, proto si nekladou přehnané cíle. Instinktivně vědí, že potřebují táhnout za jeden provaz, aby byly úspěšným týmem. Některé příležitosti jim mohou uniknout pro jejich obtížné a dlouhé rozhodování. Uplatní se jako výtvarníci, aranžéři, kadeřníci. Dosahují úspěchů v uměleckém světě. Smysl pro spravedlnost uplatní jako politici, právníci, notáři a diplomaté.

Láska: Váhy jsou kouzelné a půvabné. Snadno se zamilují na první pohled. Jejich láska však může mít krátké trvání. Bytostně touží po partnerské rovnosti. Jsou šťastné, když partneři oceňují jejich city. Ženy - Váhy v sobě mají hodně ženskosti. Jsou dobré matky, ale nemívají v oblibě některé domácí práce. Od svých partnerů vyžadují pozornost, lichotky a květiny. Muži bývají vynalézaví v lásce. Jsou taktní a elegantní. Bývají dobrými manželi, i když občas nedokáží říci "ne" jiné ženě, která se jim líbí. Váhy se dobře snášejí se Střelcem, Vodnářem, Blíženci, Lvem a Pannou. Nemají rády Kozorohy a Berany.

44 komentářů:

zazvorek řekl(a)...

Váhy jsem tu nepochopila.

Ikary řekl(a)...

ono toho hodne z vah na me taky sedi :-D jsem na konci panny

nebel(r) řekl(a)...

Jo to určitě. Nějaký ty rysy.Ale jinak jsi 99 procent panna:)jinak osobně co vím, muži váhy jsou hodně přitažlivý, ale taky bejvají namyšlení, mají sklony k metrouštví(o tobě petře nemluvím teď,ale konkrétně jich takových pár znám, disko trisko)jo a taky k sukničkářství(zase nekomentuju tebe,ale např.kuthiana:D).ženy váhy zas působí namyšleně, nekteré i jsou, především hodně krásné a dobře se s nima povídá co se týče esoterismu a podobných věcí. Co ale je jejich mínus, tak asi skon k přílišnému alkoholismu. taky jsem na pomezí váhy,ale též se přikláním k druhému znamení na 99%:)

Ikary řekl(a)...

ja jsem hooooodne panna a je fakt ze jsem si s mamkou hrozne povahove podobnej :-D z vah mam namyslenost :-D pritazlivost a metroustvi nejak postradam no :-D budu vecne trpit jako nepolibena panna :-D vahy jsou strasne zvlastni to je provda:-)

zazvorek řekl(a)...

Já myslím, že na tebe Petře ta váha v tom, co vyjmenovávala Nebel, celkem sedí:-D :-D :-D jseš děsná modelka:-P
Nebel: jen buď štírek, ty jsou skvělý, váhy jsou....divný. Namyšlený a sebestředný. A občas dost útočný a agresivní.

Ikary řekl(a)...

ani ne :-D

zejzen řekl(a)...

Váhy jsou nejlepší! :-D

Ikary řekl(a)...

Panny!!!

zejzen řekl(a)...

Střelci!!!!!

zejzen řekl(a)...

Váhy + Střelci = VSL!!!!!! :-D

Ikary řekl(a)...

chybi ti L :-D

zejzen řekl(a)...

Budeš se hádat? Pojď ven! :-D

Ikary řekl(a)...

ale tentokrat az si to rozdame jsem dole!

zejzen řekl(a)...

Budeš bit. :-D

Ikary řekl(a)...

prinesu pouta :-D

zejzen řekl(a)...

Půjdeš do kouta. :-D

Josef řekl(a)...

Tady pravověrná Váha... Docela to sedí, až snad na tu namyšlenost nebo cos tam psal. :-)

A aby bylo pozdvižení, jsem ten co byl se zejzen v pondělí v Práglu. :-)

zejzen řekl(a)...

A sakra. :-D
Jsem monitorována. :-D

Ikary řekl(a)...

Ale uznej ze Sarkiho to docela hoodne sebralo !!:-D

zejzen řekl(a)...

Raději už budu mlčet. :-D

nebel(r) řekl(a)...

tak tady je to fakt jetý:D zazvorek: to je divný, s agresí u váhy, to jsem neslyšela, u sebe tu agresi přisuzuji štírovi,agrese je symbol štíra,symbol váhy je nutkavost aby byl všude mír a klid a žádnej konflikt,tak to mi vysvětli:D

nebel(r) řekl(a)...

Josef: ahoj:D přemluv zejzen ať mi ukáže nějakou tvojí fotku, pokud nějakou má:D jsem zvědavá, na jejího amanta!:Da sarki a asi dalších sto lidí taky(ale pro mě tu vyjímku udělejte)
P.S.zejzen: asi by ses měla krotit se svými vyznáními na muj blog, on si pak chudák bude myslet, že nebel je mužského rodu, viz jeho: nebo cos to tam PSAL,nikoliv psala a to by mě rozbrečelo(už mi vlhnou oči:D)

zejzen řekl(a)...

Já se z tebe fakt už zblázním, nebel. :-D
(Ale pořád tě lovuju!!! :-D)

Josef řekl(a)...

nebel: nebylo by rychlejší si o ni požádat mně? nebo myslíš že jsem jí všechny originály poslal poštou a teď tu nic nemám? :-D

jinak dobrý, už jsem si zjistil že jsi TA, ale dík za připomenutí ;)

jinak s tou agresí u váhy je to blbost, to je nějak přimíchanej štír. Já jsem čistá váha, tak bych to měl vědět. :D

ještě nějaké otázky, abyste měli o čem drbat zítra ve škole? :P

zejzen řekl(a)...

:-D

Ikary řekl(a)...

strucnej popis dokud nebude fotka:-D

zejzen řekl(a)...

Úžasný, příjemný, s nezaměnitelným smyslem pro humor, přátelský, chytrý, pastva pro oči... stačí? :-P :-D

Ikary řekl(a)...

to je nam jasny ale :-D

Josef řekl(a)...

Tyjo, teď jsem úplně polichocen :-) Napsal bych to samé o zejzen, ale to asi víte. :-D

A co bys asi tak, Ikary, rád věděl? :-D

nebel(r) řekl(a)...

zejzen: to je od tebe moc hezký, ale emovitý slečny mě fakt neberou:D;) takže přepni na gotiku:D to ti neva, že pepa bude žárlit?nebo schánítě někoho do trojky?je mi to jasný;)to já nevedu:D a připojuju hlášku, co jsem četla kdesi na zdi: Pumbíčkuju tě:D

nebel(r) řekl(a)...

pepazdepa: zejzen je kost, měl by sis jí víc hlídat, zapalujou se jí lejtka na všechny strany a člověk se bojí vedle ní i sedět:D tak mi pošli fotku, ale diskrétně:Dnejlépe po zejzen na icq(ale foto není podmínkou;) jinak jak už jsem řikala, agrese u váhy není hlavní rys, psala jsem to tu už zazvorkovi, je jasný, že agresivní může bejt kdokoliv bez ohledu na znamení, ale extrém je právě u štírů a blíženců (zkušenost):)

Josef řekl(a)...

nebel: Já trojce ne neřekl. Co ty na to zejzen? :D O:-) já si jinak taky myslim, že je to kost, tak ne, že mi ji přebereš :D xD to bych si tě musel najít a zabít tě :P a fotku bych i poslal (a taky jsem už jich docela dost poslal :D) ale asi se nějak zasekly u zejzen, tak máš asi smůlu :P jinak s tou agresí - musím poznat víc štírů a blíženců, abych to zjisil. Co jsi vůbec ty? :)

nebel(r) řekl(a)...

Josef: myslimže minimálně v jednom příspěvku jsem zmínila dost jasně, že štír(váha jen na cca 2% procenta)tj.druhý(někdy v kalendru třetí nebo tak nějak)den ve štíru

nebel(r) řekl(a)...

josef: neboj, zejzen ti nepřeberu,jsem zadaná:Dale hlídej si jí i jinde:Djá nejsem ničí sok ani se za něj nepovažuju:D

zejzen řekl(a)...

nebel: Co to tady kecáš? :-D Budu tě žalovat za nactiutrhačství.
Pepčuááá: Trojce, čtyřce i pětce říkam ne, protože jsem majetnická. :-P A vyprošuji si říkat o mně, že jsem kost. Mám i kůži, náhodou. :-P :-D

Blíženci jsou agresivní slovně (mám tu čest sledovat celý život tuto milou vlastnost u své drahé babičky).

Josef řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Josef řekl(a)...

nebel: všechny příspěvky co jsou tady nečtu, na to jsem moc línej :-[ :D s tím nepřebíráním ti děkuju, máš u mě pivo nebo co piješ :D a když mi ji pohlídáš, zatímco budu pryč, máš u mě piva dvě :P rozumná nabídka ne? jinak byl-li by zájem o fotky, nahoď ICQ, můžem třeba i zdenču zdrbat :-X :-D

Zdenčuáááá: To je zlý, to bys taky mohla dojít na jedničku. :-P Dvojka je optimální číslo, co ty na to? :D A ta kůže rozhodně pěkná a ani ten zbytek není špatnej. :-D

zejzen řekl(a)...

Josefína: No já říkám... jelito, kopyto, platí to. :-D Jako kdybych se snad obnažovala na nádraží, nebo co. :-D

A nedrbejte mě. :-((

Josef řekl(a)...

Zdeněk: Je fakt, že tvoje oblečení toho příliš neodhalovalo. :-P Do příště se budeš muset polepšit :-)))

A drbat tedy nebudeme. ;-)

zejzen řekl(a)...

Pepelka: Co by na to řekli lidi, táto? Pěkně zahalena do hábitu a obuta do cudné obuvi - matka představená by se jinak tuze zlobila. xD Ach jo, už magořím. :-D

Díky. ;-)

nebel(r) řekl(a)...

co tu bylo ttak zlýho a agresivního vůči cenzuře,že to někdo smáznul?
Pepča: lahev vína a pizza ristorante, nejsem neskromná a na zdislavu dám pozor:Dpivo je pro sedláky:D
děti nehádejte se tu,a nedělejte si z ikaryho blogu chlívek čili dětské hřiště, teda mě by to aspoň štvalo kdyby se tohle rozjelo on my blog. díky že ten necháte nedotčenej.
zejzen: blíženci slovně,ale když se nebráníš jsou i agresívní tělesně, těžký cholerici.a jedním z blíženců je i nejmenovaný pán učitel.ukázkovej typ.ende:D

Nikoch řekl(a)...

Ale já jako váha nejsem namyšlená =D ....jenom si to všichni myslí, no =/

Josef řekl(a)...

zoroastra: no jako v praze jsi k tomu neměla daleko xD ale pššš, řekl jsem, že nebudu drbat, tak tě maximálně podrbu po zádech :P

nebel(r): to zní fajn, zejtra zajdu do Penny, koupim nějakýho ryzlinka za 50 korun a tu pizzu (mám radši Casa di Mama) teda taky :D

zazvorek řekl(a)...

:-D:-D no téda, člověk vás chvilku nechá bez dozoru a už je to tu jak na vejminku:-D no tak, huš!:)nestačím koukat, co se to tu děje:D
Zejzen: klííííííd, enchceš zchladit?:-D