čtvrtek 16. srpna 2007

Být tak orlem

Létat nad hladinou jako orel,
svobodný, nespoutaný vlastním tělem.
Lev v našich srdcích zemřel.
Ach tolik nechci být člověkem!

5 komentářů:

Ikary řekl(a)...

Takze timto upozornuju ze tento maraz je moim vlastnim dilem porusuju tim moje vlastni presvedceni ze je to moc intimni ale asi ne kazdy to pobere takjak chtel autor a toje mozna spravne.. moc me nesepsujte prosiim neumim to a vim to

Anonymní řekl(a)...

Kupodivu mi i doslo ze tohle pises sam:)ja myslim,ze za to na tebe nikdo kameni hazet nebude, protoze to je basnicka "o necem" a ne bezduchy rymy,jaky clovek muze casto videt vsude.A jak pokracuje nase dilo?:D

Ikary řekl(a)...

no me spis prekvapuje ze tam ten rytmu opravdu je !

Ikary řekl(a)...

Krev nas provazi nasim zivotem
vzdy stoji u naseho zrodu,,
smrti a kruteho i nemilosrdneho bolu,
mozna zlehka proteka kostelem.

Odchazi, neslysne, s prichazejicim koncem.
poklidne nas provadi brankou smrti
nedopustim abys skoncila na stejne pouti.
To bile roucho nevinnosti oblekni!

Anonymní řekl(a)...

Nejak mi nesedi ten kostel - jako rytmove - jinak fantazie pracuje na plny obratky koukam,co?:) a je to jedine dobre, zuzitkuj to taky do toho pribehu;)