pondělí 27. srpna 2007

Příběh staletí

Sedím takhle na lavičce, čtu a ani ten hovor, šum a šelest zvuků města kolem sebe příliš nevnímám. Čtu a opět jsem v tom zvláštním světě fantazi, nikdo koho nechci potkávat, nepotkám. najednou všechno to přerušil podivný pocit neklidu, uvnitř, vše ztichlo, i ptáci. Raději sem se ohlédl co se děje, uviděl jsem postavu zahalenou pláštěm, poklid smíření ale i jakýsi tajený strach a úcta zní při pohledu přímo čišela. pokývla mi naproti a pomalu se otočila a kamsi odešla. Trvalo to celé krátkou chvilku, ale ten zvláštní pocit, jakoby se vše okolo zastavilo! Jakmile se ale ohlédla vše se zase rozběhlo, ptáci švitořily, děti projížděly okolo na kolech a bruslích, i auta z nedaleké silnce bylo slyšet, jakoby se to valstně ani nestalo. Ale přece, Knížka na poslední straně otevřená. Zvláštní nápis, jazykem co jsem neznal. Qualin Úlairë úmuru, fírë. Arandur.

Dlouho jsem nadtím hloubal co to má být, podivný zážitek, a tedn nápis, Písmem podobné runám, ale nejisté, jakoby psané po dlouhé době řečí používanou tisíce let ale písmo staletí nepoužito.
Tak se začal odvíjet přiběh podivnejší než záhady světa, bez mého přičinění, předurčení a štastného konce.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A zrovna v tom nejnapínavějším přestaneš psát!To neni fér!grrr:)

Anonymní řekl(a)...

Jo a chválim výběr songů od Placeba, žádný provařený fláky - tu druhou dokonce slyšim poprvý(to jsme ale ostuda,co?zarytá fanynka ještě nemá poslechnutý všechny písničky nejmíň 15o*:))Ale nešlo by nějak udělat, aby se to nevypínalo při přepnutí jinam?

Ikary řekl(a)...

No jako takhle rad bych ale je tu ten problem ze to nejak nejde :-D ono jak mas treba ty videa tak tohle si udelal sam google pro youtube :) ale emeem nevlastni tak na to se vysraly :) no uvidime :-D snazime se :-[

Anonymní řekl(a)...

hej to zni dost dobre:)koukam nejak nam trem prece muza:)tak aby mam, to vydrzelo..koukej udelat pokracovani,ale fka,tustrihls to zrovna v tom nejlepsim.

Maudinka řekl(a)...

Nevím jak v tobě, ale ve mě postava zahalená v plášti evokuje smrt...
Jinak se mi příběh líbí a ráda bych tady viděla pokračování s dokončením, protože by tohle mohlo být hodně napínavý, neboť tomu ten konec naznačuje.