pátek 7. prosince 2007

Ikary a jeho básnícký koutek

Lidé zvěstujte!
že nadoril se
ten co nenáviděn,
a k nenávisti odsouzen
bude na věky věků!

Tak dozněl rozsudek.
Temné oči oděli se
do hávu z perliček
slz, nerozhlédly se
po světě tak blízkém.


Tohle je něco jako o me možná.

Ležel, Na oblohu se díval.
Brečel, v srdci pravdu hledal.
Smál se, Strach nevídal.
Zmeřel, prý popošel v dál.

Skleněné oči elfky

Les šuměl, vlasy
zlaté tiše plály.
Oči skleněné,
pravdu hledaly.
Tam, kdesy v dály.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Básně se mi líbí, občas ti překočí písmeno, ale dobře se čtou.:-)

Anonymní řekl(a)...

Líbí se mi ozvláštnění v podobě nerýmovaný básničky, miluju takový verše... k tý druhý bych měla komentář osobní a ta poslední má hezkej námět i rýmy. Se zlepšuješ;)

Maudinka řekl(a)...

Ta první se mi nějak nelíbí. Nejhezčí z nich mi přijde ta poslední:)

Ikary řekl(a)...

Dekuju za kladne ohlasy! opravdu musim se priznat ze jsem necekal nic kladneho a uz vubec ne v takovem duchu ....

Aspon je videt ze to ctete :)

Ale jen tak pro zajimavost. Co vnich nachazite za myslenku :)

Maudinka řekl(a)...

Myšlenku? druhá a třetí je podle mě o něčem, co se hledá v srdci (jako že si někdo ujasňuje něco) v druhé mi přijde, že to vzdá a ve třetí, že je to moc daleko. Ta první se mi nelíbí, protože mi spíš evokuje úryvek z textu...jako když hlasatel vytrubuje světu...

Anonymní řekl(a)...

basne maji peknej namet. teda spis tu myslenku,jak rikas. takovy nevesely, temnejsi,ale prave to je na nich zajimavy.jsou z nitra tebe,to je poznat.akorad na muj vkus moc kratky.kazdy mame to svy,no

Ikary řekl(a)...

dyz me nebavi to potom rozvadet a rozvadet a dodelavat :-D mam dojem ze to pak straci jak na kvalite ( v mem pripade ) a takyna volnosti ctenare :)

proste rikanky jak rikam :)

Anonymní řekl(a)...

Tak to nerozváděj, vždyť to po tobě nikdo nechce:) ale co chceme,je nový článek-tak šup sem s nim už:D