pátek 21. prosince 2007

Procházej se!

Vločky padají na studenou zem.
Tolik otázek poletuje kolem.
Slovník v rukou, nikde odpověď...
A vločky? Poletují na zpověď!

Procházej se! Nikde odpověď.
Jak Darmoděj. Sám mezi
lidmi. Jak Darmoděj bez slzy!

Tvů Darmoděj, osudů
i bez lásek. Poletuj!
A vločky? Tiše tají.
Tak jak zamilovaní.

15 komentářů:

Ikary řekl(a)...

Omlouvam se, jeto dost nic moc ale taky to je prakticky neupravene az na prepsani jednoho radku. Jinak je to nepocitane rytmicky atd. nevim jak moc jsem se trefil ale asi to nebude nic uzasneho :-D

Inspirace asi zadna taky nebyla, myslenka? mozna nekde hluboko moc jsem nad tim nepremyslel. Takze omlouvam se ze to musite cist :)

Nikoch řekl(a)...

Náhodou to je pěkný. Akorát někde nechápu souvislosti...ale asi jsem natvrdlá ;)

Maudinka řekl(a)...

ten začátek se mi líbí nejvíce, konec podle mě lehce pokulhává, ale je pěkná. Ten začátek se mi líbí asi ze všech nejvíce:)

Nikoch řekl(a)...

maudinka: Podle mě je nejhezčí ten konec :)

Anonymní řekl(a)...

báseň moc pěkná, nápaditá, na délce nezáleží. Akorád ten darmoděj mi tam nesedí,asi proto, že si pod tímhle pojmem představuju text jedný písničky.

Ikary řekl(a)...

epredstavuj si text ale toho cloveka z te pisnicky

Anonymní řekl(a)...

Jsem váš Darmoděj vagabund osudů a lásek, jenž prochází všemi sny, ale snům vyhýbá se....
k básničce:upřímně četla jsem od tebe lepší věci...není to vyloženě špatný,ale holt mě to moc nezaujalo...na druhou stranu ti ale chválim dobrej nápad a námět a zajímavý verše;),ten konec je zvláštní (v dobrym slova smyslu)...

zejzen řekl(a)...

Ty máš co říkat o zanedbávání blogu.:P :D

Anonymní řekl(a)...

Že jo?:Dtady už víc jak deset dní nepublikoval žádnej článek,ostuda:D a ani mi nepošle fotky!

zejzen řekl(a)...

Právě jsem zjistila, že trpím nespavostí. :P

Anonymní řekl(a)...

Tak už ale huš! My chceme článek!

zejzen řekl(a)...

Článek! Článek! Článek!

Ikary řekl(a)...

Ticho! Nebo vam zaridik guest book a budete si rvat tam!, mam par basnicek co by se sem daly hodit ale neni cas a energie ej sem davat ( anvic je musim protridit protoze nektere by vzbudily silne negativni reakce vetsiny ctenarstva!!!

zejzen řekl(a)...

Promiň.:-)

Anonymní řekl(a)...

Tak pardon no:Dna ajsku to píše,ale aby to sesmolilo článek,to ne:D