pondělí 17. března 2008

Ikary-san





Ikary si také hraje občas s foťákem... Pak to dopadá takhle :-D
Posted by Picasa

14 komentářů:

Nikoch řekl(a)...

juuuu *IN LOVE* krásný jako obvykle:-*

Nikoch řekl(a)...

Strašně moc Ti to tady sluší :)

zejzen řekl(a)...

Dlouhé vlasy, krátký rozum.:-) Snažíš se zmoudřet?:D :D

Ikary řekl(a)...

To uz byl stav nejvyssi nouze;-D

Maudinka řekl(a)...

Máš hezčí fotky:) ale kdo si hraje nezlobí

Anonymní řekl(a)...

Vždyť mu to říkám pořád, že mu to takhle sluší, ale on mě neposlouchá:) A že bys mi konečně nějakou věnoval? Ty máš mejch spousty a já tvojí skoro žádnou:-P
zejzen: Neblbni, ani tohle nepomůže:-D

Ikary řekl(a)...

ja se nerad fotim ;)

zejzen řekl(a)...

zazvorek: :D :D
P.S. - zkus něco vykecat a krutý trest tě nemine!:-):-):-)

Maudinka řekl(a)...

Jsem pro, že delší byli lepší...ty krátký jsou zajímavý, ale není to ono

Anonymní řekl(a)...

kratsi jsou neokoukany;)

Anonymní řekl(a)...

zajzen:bojím se krutého trestu, proto si radši budu dávat pozor na pusu:D jako bych s tebou nikdy nemluvila:D
jojo krátký jsou nový a zajímavý:-*

Ikary řekl(a)...

Mozna jsou zajimavy ale halvne zmena je zivot takze se to nekde promitnout musi :) aspon uz vidim kdyz fouka viiiitrrrr :P

Anonymní řekl(a)...

Narozdíl ode mě, já nevidim nic:D A pak se mi směješ a divíš se, kde se courám:D

Ikary řekl(a)...

no a vo vo votom tooo jeee :-*