středa 5. března 2008

Italie, at z tohoneco mate :)




Tyhle kopce maji od 1900 az 2900 metru nad morem.


Tohle uz je temer ve 2089 metrech.





A bonus Terezce. Uprava nasi nejhezci fotky :-*

19 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

na ty fotce vam to vazne moc slusi.fakt:)

Anonymní řekl(a)...

na ty posledni fotce vam to moc slusi,fakt.:)

Maudinka řekl(a)...

Fotky hezký, ale není na nich přes to sluníčko moc vidět:P
Jen nechápu, jak to, že se z Itálie připojuješ na net:)

Maudinka řekl(a)...

teda, jestli je vidět, tak se moc omlouvám, mě dnes odešel monitor a nahodila jsem ho 2x teď běží v kuse asi 40 minut, takže rekord:D a mám tu vše rudý jak rak...mám vše zkreslený:D ale aspoň nemám černotu...

Anonymní řekl(a)...

Sice nejsem zimomil, ale nepokrytě ti to závidim:)
Jo a v pátek jdu na tůru...zatím to vypadá na Komárku, ale mmožná, že skončim jen u lomu v Jeníkově...
K fotce: no dovol, takovýho agresora ze mě děláš?:D

Nikoch řekl(a)...

Hezký :)

Nikoch řekl(a)...

k čemu moderování?!

Anonymní řekl(a)...

nebel: sborově děkujeme:)

zejzen řekl(a)...

agresor :D :D :D
raději nic neříkám.:-):-)

Anonymní řekl(a)...

zejzen:psssst,o padajících automatech se nemluví:D:D

zejzen řekl(a)...

zazvorek: správně:-) nemluví, pouze koná:-):-)

Anonymní řekl(a)...

to zazvorek:automat? to mi toho hodne uteklo;)

Ikary řekl(a)...

MILUJU NEEBEEEEEEEEELLLL!!! nebot koncne si nepripadam jak ufon jen ja... :D

nejsem sam v tom netuseni oc jde :)

Anonymní řekl(a)...

abych se zacla bat:D

Anonymní řekl(a)...

nebel:neuteklo, to jsou jen šušky hušky mezi námi a zejzen:D tajné plány:D

Anonymní řekl(a)...

zazvorek:dokud to neni spyknuti vuci me osobe, jen si kujte:D;)

zejzen řekl(a)...

nebel: neboj, až to bude proti tobě, dozvíš se to.:-) :-)
zazvorek: pst!:-) :-)

Anonymní řekl(a)...

nebel: pche, neblazni:) nebud paranoidni,nic se na tebe nechysta:)

Anonymní řekl(a)...

to, co jsem hledal, diky