neděle 27. července 2008

Akt



Posted by Picasa

29 komentářů:

Maudinka řekl(a)...

K modelu se vyjadřovat nebudu, do toho mi nic není, ale fotky nic moc jako:)
Bradavky splývají, ostřeno je často na ruce a fotky jsou celkově o ničem jakožto akt.

Ikary řekl(a)...

snaha byla..... slo prave o detail :(

Anonymní řekl(a)...

Stejnak se mi nejvíc líbí ta gaučová a ta cos sem nedal:)

Nikoch řekl(a)...

A pak, že nemá žadny kozy :-D

Maudinka řekl(a)...

To Nikoch: mě přijde, že moc ne moc po pravdě:) ale je to můj osobní názor (já mam hold velký)

Maudinka řekl(a)...

Ale zase to má dobrý, že jí nic neskáče a lidi když jí zdraví, tak jí určitě nečumí na kozy místo do očí:)

Anonymní řekl(a)...

Nikoch:D fakt ne:D:D a zrovna radostí z toho neskáču:D

Nikoch řekl(a)...

No tak je rozdíl mezi žádný a malý :)

Nikoch řekl(a)...

zazvorek: Já to nemyslela nejak spatne jen mi to ujelo :-D asi bych si mela davat bacha na to co pisu :)
Ale když jsme už u toho tematu tak myslím, že mas tak akorat :)

Nikoch řekl(a)...

A potom narozdíl odemně mas lepsí to, že když lezíš tak to nemáš rozlete po celým hrudníku :-D

Anonymní řekl(a)...

ma je akorad

Anonymní řekl(a)...

řiká se akorád do ruky, že to je prej nejlepší. a hodně kluků se na tom shoduje,co vím já.takže asi vše ok,ne:Dteda vše, vše co je tam vidět.

Maudinka řekl(a)...

bože:D ještě že moje prsa se nevystavujou:D mě by nebylo příjemný aby se moje řešili:D
No:) ufff:D

Nikoch řekl(a)...

Maud: Me by si omyli kdyby nekdo vystavoval moje nahy fotky na blogu :D

Maudinka řekl(a)...

No, ale ono je to zase jiný, když ta co je nahá na fotkách je přítelkyně toho kdo to vystavuje:) takže tenhle případ:) to mají o domluvě a když to nevadí ani jednomu je to v pořádku:)

Já jen že mě by to vadilo:) jsem sice magor, ale tohle by se mi nelíbilo no:)

Nikoch řekl(a)...

Že Petrovi nevadí, že mu budou na jeho holku koukat nejací chlapi treba. Ono to je celkme jeho vec. Nebo spíš jejich :)
Mi by to taky vadilo, no :)Jsme magoři obě :P

Maudinka řekl(a)...

Tak ono na tom nic není:) je to umění:) ale nevím nevím s tím blogem...ono by možná bylo lepší to buď nedávat a nebo na servery k tomu určený:) protože taky se asi vystavovat přítelkyni nehodí no:)ale je to věc názoru:)

Anonymní řekl(a)...

Nikoch: je pravda, že malý maje svoje výhody:D nebolí tě záda, při sportování nevypadáš jak pablb a máš zaručený, že ve čtyřiceti nebudeš vypadat jako Afričanka:D Jinak k tomu jestli vadí nebo ne-když jsme fotili poprvý(a to to ani nebyly pořádný akty), nechtěla jsem ani za nic, aby tu byly...takže zbyla jen ta fotka,co je tu v záhlaví:)ale tentokrát jsem s tím souhlasila a ještě pomáhala vybírat,který:)beru to zkrátka jako umění, ne nějaký sprostý fotky:D
anonym: do ruky jsou prý nejlepší, ale trochu přes ruku by byly lepší:Djinak děkuji, Ikary si nestěžuje:D

Maudinka řekl(a)...

Ehm, při sportu nevypadají ty s velkýma prsy jako pablby, to sis mohla odpustit, ale asi nevíš co říkáš, když vlastníš co máš. Takže ti řeknu co je největší problém při sportu lidí s velkým poprsím a to, že mužskému osazenstvu to nedá a čumí všici do jednoho s otevřenou hubou, takže vlastně ještě rozptyluješ okolí.
Pablb asi nebudou ty s velkými prsy že?

Nikoch řekl(a)...

To je hlavní, že si Peta nestezuje, no :)
Jeste si predstav, že by mi treba rikal, že žadny kozy nemáš :)

Anonymní řekl(a)...

Nikoch : já vím, on se přiznal, že prej ti to říkal:D
Jinak možná to není až tak špatnej nápad ty fotky smazat...vůbec,ale opravdu vůbec se mi nelíbí, když se někdo jednoduše dostane k mýmu telefonímu číslu a ještě míň se mi líbí, že mu ho vůbec někdo dal. Ne, to se opravdu nedělá...

Nikoch řekl(a)...

Zazvorek: No neboj, já to nebyla :) Tvý číslo opravdu nemám, protože bych ho na nic neměla.
Zdá se mi, že tím míříš na Maud. Nebo se mi to jenom zda?:)

Anonymní řekl(a)...

Já vím, že moje číslo nemáš a ani nevím, k čemu by ti bylo:) Nemířím an nikoho konkrétního, ale protože se ten někdo dostal k mému číslu přes tenhle blog, píšu to sem pro případ,že by se ještě objevil:)Protože se mi to opravdu nelíbí.

Nikoch řekl(a)...

Mi zase nedavno nekdo psal, že jestli pujdu na tu skolu kam chci tak, že toho budu litovat nebo že se mam jít podřezat a neotravovat. doted nevím kdo to byl, nu

Anonymní řekl(a)...

No tak to máš drsný:) to mě otravoval jinym způsobem, ale nepříjemný to bylo taky, si nevybereš...nevím, o co těm lidme jde, ale tak jd eo to to ignorovat a vykašlat se na to;)

Nikoch řekl(a)...

Vetsinou jsou to nejaci zamindrakovani blbci. Ale lidi jsou svine..ale mají to v živote jednodussi. Tk si říkam proč si taky nehrat na to, že jsem takova jako oni.

Maudinka řekl(a)...

By mě zajímalo, proč to vyznívá jako by Tereza mířila obviněním na mě....ale ať si třeba myslí, že jsem na ní poslala všechny její neúspěchy, proč taky ne?

Anonymní řekl(a)...

Nikoch: no obvykle jsou to lidi, co si léčí vlastní mindráky,ale potřebujou k tomu někoho dalšího, proto je lepší takový debily ignorovat. A už ses jich zbavila alespoň?:)

Nikoch řekl(a)...

Už jo, ale bylo to o nervy, nu :)