neděle 6. července 2008

Objevy tohoto měsíce

Objevčíslo jedna. Partička z Třince, považovaná a označovaná kritiky za melancholický rock hrající beatles po česku. Charlie Straight
Charlie Straight - Shall we have a baby


Další jsou The Subways ( z Filteru )

Subways - Alright


Dalším členem této společnosti je opětovně česká kapela, jež tak nějak nezní česky ( jak trefně říká Filter, protože tuhel akpelku jsem slyšel pár měsíců nazpět a za českou jsem ji nepovažoval ani náhodou ! ) Pravda asi ve stínu Sunshine ( to mi připomíná že tu nemají nikde článek!!! kay se bdue zlobit jednou až ten blog bdue slavný !!!:-D ) Tedy Landmine Spring

Landmine spring - Love With Silver Spears



Landmine Springs Swollen Eyes




Všiměte si, že vše jsou anglický zpívající kapely, ikdyž jen jedna není česká... to něco musí znamenat :-)

3 komentáře:

Maudinka řekl(a)...

Ta poslední se mi líbila:)

Anonymní řekl(a)...

Tak i Charlie Straight jsou z Filteru, ne?:)ty se mi tenkrát líbili, psali o nich už dřív a měli je na jednom těch cdček, bylo to takový mírně najazzlý a hrozně sympatický:) a navíc jsou to dost mladý, ale talentovaný kluci, takže jen tak dál:) Ty poslední neznám, ale přiučila jsem se;¨)
Jinak koukám, co sis tu provedl:D To záhlaví mě vyděsilo, myslela jsem, že to je jen fotka k článku, a ono to tam je stabilně:D Boha jeho! Jinak bílá je dobrá změna, vypadá to hned jinak...

Anonymní řekl(a)...

Takže opět po shlédnutí všech videí:)
Charlie Straight mě nezklamali, drží si svojí úroveň a i když ten klip je hodně amatérskej, je hrozně milej a mně se líbí:) Z těch kluků jednou fakt bude něco pořádnýho...mají talent. Shall we have a baby?:D
The Subways - mírně grungeová nálada a to já můžu, obzvlášť když jsem po dvou měsících oprášila Pearl Jamy:) muzika fajn, sympatická je i baskytaristka, akorát ten zpěv je na mě trochu moc měkkej...frontmani Nirvany, Pearlů nebo i Alice in Chains přeci jen měli trošku tvrdší hlasy a to by mi vyhovovalo víc...názor amatéra:)
A poslední kapela: je fakt, že Sunshine bylo prví, co mě napadlo, hlavně při prvních tónech první písničky. Nejsou špatní, mají odpich a rozhodně je nespravedlnost, že se o nich pořádně neví, ale toho malinkato emo feelingu si asi všímám moc a trochu mě to tam ruší:D