sobota 16. února 2008

Sedím sedím možná bdím, radši sním.

Taneční sál plný prapodivných muzikantů
a Já tu sedím sám, pln bledých protikladů.

Tančníci sál dávno opustili, bez hluku.
Sedím tu sám pln žalu,sám ale bez bolu.

Bez svědomí cizíc tanečníků tiše sedím.
Bez emoci, lásky, jen pln bolesti, jak stín.

Sen jak mlha rozplynul se. Sál změnil se.
Já sedím na dlažbě, chvěji se. Bez srdce.

Ráj bílou značí, možná se to lidem příčí,
ale co čeká ty jež peklo na zemi prožili?

A o Ráj? o Ten bože nestojí, co ty čeká?
Trest za jejich existenci. Trest pro sebevrahy.

10 komentářů:

Maudinka řekl(a)...

báseň hezky napsaná, ale obsah smutný

Anonymní řekl(a)...

Taneční sál plný bláznů - a každý něco hledá.
Taneční sál je prázdný - zbyla jen dívka bledá.
I ona hledá? Ne,nehledá - ona našla. A je spokojená.

Maudinka řekl(a)...

asi už tu báseň chápu

Anonymní řekl(a)...

Mám takovej dojem, že ej tady někdo členem CIA nebo podobný organizace an postu vrchního slídiče:D

Maudinka řekl(a)...

Jestli myslíš mě, tak se klidni děkuju

zejzen řekl(a)...

Zajímavá...:-)

Ikary řekl(a)...

božeee se nám tu slečny tročšku hádaj???? No nezlobte se na mě, já se pokusím zachovat neutralitu, pokud bych činil jinak tak myslím, že strana je jasná :P

Ikary řekl(a)...

Maud, nechápeš, ani zdaleka ne.

Terezko,
Taneční sál jímž bude křižovatka.
Taneční sál kde uzel jsi rozetnula.
taneční sál jež byl křižovatka.
Taneční sál tam až budeš tam vynahradíš snad vše cos zkazila.

Já ti věřím. Ty sliby totiž sem tam dodržíš, snad se trefíš do pořadí, já t to věřím. jsem zamilovaný. Ale ne krutý.

Anonymní řekl(a)...

zejzen:kam ty ses nám poděla?:)
ikary:neni lehký udělat to,co po mně chceš,vůbec ne,ale jak řikám, máš na to právo a já bych chtěla to stejný po tobě taky...neni to krutý,je to prostě nutný.

Ikary řekl(a)...

Ja si to priznam je to proste sobecke, ale nutne, nehodlam se zblaznit kvuli komukoliv, nenecham si delat picoviny vecne, proste je to nutny, ne jen pro me samotneho to zase ne. Jen si za tim stojim. kvuli sobe :)