pondělí 25. února 2008

Stýská se mi

ach tolik stýská se mi,
jsem dezorientovaný
nevím ci je reálné,
co mrtví chtějí mi???

Nevím co myslet si !
strácím se v tobě,
strácím se v sobě,
možná Krysař splet si mě!

Mlha plýží se.
Hvězda cok nohám padla.
Na nebe se již nevydrápla.
Poměnka se rozplakala.

Je mlha na blatech,
cesta kdesi stratila se.
Poměnko, vzali mi tě?
Poměnko POMĚNKO!
slyšíš to?

Bzuot tisícu hvětd,
světýlek u srdíček,
to ticho!
srdíčko netlouklo.

Nevěřím v život,
nevěřím v svět,
jen hloubku vod,
tam schováš se.

Miluju tě ale tys utekla?
Nekam jnam se schovala?
NE? tak včem to je.
Dezorientace.

chci mapu!
Poměnku!
Hevězdičku!
Lásku...

9 komentářů:

Ikary řekl(a)...

Co tim chtel autor rici? Co mu chybi kdo rekne dostane bod.

Anonymní řekl(a)...

Světluška svítí...a neuteče. Nedá se. Nedá tě.

Maudinka řekl(a)...

Možná iluze a víra? Nevím, stejně zase bude řečeno, že nic nevím:)

Anonymní řekl(a)...

Jak právě řekl sám Ikary, tady to zas nikdo nepochopil:D

Maudinka řekl(a)...

Že nepochopil...na básních pokud vím má být to, že se dají vykládat různě, v tom spočívá krása....jedna báseň a každý jí může cítit jinak, nejde přesně určit jak to autor myslel
A teď si budu odporovat. Jde v tom najít, co tím autor chtěl říct, ale musí se znát hlavní body jeho života a to co ho ovlivnilo v daný moment, ale přesto v tom každý může vidět něco jiného, za tím si stojím.

Ikary řekl(a)...

Ja nechtel jak pusobi ale co jim asi chtel rict, co rikaji ty basne. To je to co nekdo nepochopil, nechtel jsem jak pusobi-> posobi zmatene, hledajic rovnovahu uprostred mrtvych bolesti stradani a krutosti. Hledani ztracenych iluzi uprostred frustrace z ansledku jednani sveho i ostatnich

Chtel jsem aby jste nad ni premysleli a zusili rict jak se citi ten dko ji napsal, nad cim myslel co ji chtel zdelit.

daji se vykladat ruzne to nikdo nepoprel, ale to si neuvedla, JAk si ji vykladas.

Anonymní řekl(a)...

Pro příště - nejsem mladá. Mám jméno.

Maudinka řekl(a)...

Promiň za mou troufalost, ale na starou mi nepřijdeš:D
Mimochodem já tě vlastně neznám, navíc silně pochybuji, že ty by ses o mě někdy zmínila jménem, tak to neřeš, je to jedno.

Maudinka řekl(a)...

Nebo máš nějaké vyslovené přání, jak ti mám říkat? Mě osobně to nebaví:) jsou to prkotiny...jméno nejméno, prostě horší by bylo, kdybych tě znala a říkala tohle:)ale i tak to není nic tak hrozného.