středa 27. června 2007

Klipy

hudebni klipy? kazdej od nich vyzaduje neco jineho :) ale rekl bych ze by mnel mit myslenku neco cim zaujme ... a pokud mozno pribeh takze ne neco od tokio hotel prosim vas...... znam dost opravdu spatnejch pisnicek ktery se mi libyli jen kvuliotmu klipu.. tka jako je nekolik pisicek ktery sou na poslech skvely ale klip je opravdu prisernej.....ale jendo je jasne: dobra pisnicka a dobry klip je zarukou uspechu ! a sou kapely co to vedi :) moje nejoblibenejsi kapely sou hlavne nightwish GC a pak My chemical romance( ne black paradice nemam neposloucham .. vypada s builejma vlasama jak blbecek !)

helena je proste uzasna!
ale asi nejvic mne zaujal az klip na jejich starsi pisnicky jako treba na I'm not OK!

a pak tu samozrejmen mame nightwish..... tady se mi liby hlavne ty co nejsou delany jako zaznamy z koncertu no :)
jako treba na sleeping sun:


pak taky far far away ktera jakozto pisnicka se mi liby snad nejvic ze vsech :)
( a nejen kvuli klipu! )

a pak kdyz uz sme mluvily tady vazeni o tech klipech vtipnejch pak tu ma jeden ku kteryho semse slusne chlamal :-D sme na blbym miste ?! yeah !!:D

mam spoustu klipu ktere se mi liby nektery cic nektery min.. gorhicky ale i punkovy rockovy meltalovy ale porad at toho posloucham nejvic a sebevic mam dve lasky metal a ska ( u toho metalu spis ten gothick :) tak jako vlastne secko z gothick prostredi :) ale sem gothic nejsem gothic? kcemu mio to bude vedet to ? :) pro nekoho jo pro nekoho ne ja sem ja a stim uz nic nenadelam :) chvily v cerne chvily v jine barve .. ale v cerne je mi nejlepe a je mi jedno co to ma znamenat :)

Žádné komentáře: